Prehrana


Zdrava prehrana koja će Vas pripremiti za trudnoću

Zdrava prehrana je vrlo važna pri vašem planiranju trudnoće jer pruža bitne hranjive tvari koje su vam potrebne te priprema vaše tijelo na zdravu trudnoću.

Preporučuje se tipična zdrava prehrana koja uključuje mnogo svježeg voća i povrća, te cjelovite žitarice koje sadrže mikronutrijente važne za sve tjelesne funkcije, kao i vlakna, koja su dobra za Vašu probavu. Uravnotežite unos ugljikohidrata, proteina i masti.

Dobri izvori ugljikohidrata su: kruh, krumpir, riža, tjestenina i žitarice. Birajte cjelovite inačice kad god možete i ostavite koru na krumpiru kada ga pečete, kako biste povećali količinu unesenih vlakana. Proteine možete dobiti iz mesa, jaja, ribe i mliječnih proizvoda. Grah, grašak i leća su dobra zamjena za meso. Kako se ne biste previše udebljali, preporučuje se da se uglavnom držite nezasićenih masnoća, poput biljnog ulja.

Što je vaša prehrana uravnoteženija, vjerojatnije je da unosite dovoljno potrebnih hranjivih tvari.

Ne zaboravite piti puno vode.

Međutim, ako niste sigurni u izbor prehrane, savjetujte se s liječnikom ili nutricionistom.

Što izbjegavati?

Trebali biste ograničiti unos šećera i izbjegavati proizvode kao što su čokolada, keksi, slatkiši, slatka bezalkoholna pića itd. Smanjite unos svih vrsta prerađene hrane jer imaju puno kalorija a malu nutritivnu vrijednost.

Izbjegavajte konzumiranje alkohola i smanjite unos kofeina koji je prisutan ne samo u kavi, nego i u čaju, čokoladi, nekim bezalkoholnim pićima i energetskim napitcima.

Pušenje također može biti štetno za Vas i Vaše dijete pa se stoga preporučuje da ne pušite dok pokušavate ostati trudni, kao ni tijekom trudnoće i dojenja.

Unatoč svim naporima za zdravu prehranu, normalno je da se ponekad osjećate nesigurni unosite li dovoljno hranjivih tvari putem vaše prehrane. Stoga možete razmotriti uzimanje posebno formuliranih dodataka prehrani kao što je PreMama duo.

Vrlo je važno znati da je tijekom prvih nekoliko tjedana trudnoće, prije nego što većina žena sazna da su trudne, neuralna cijev djeteta već formirana. Ova cijev oblikuje bebin mozak i leđnu moždinu, neophodni za živčani sustav.

Stoga se preporučuje uzimanje 400 mikrograma folne kiseline dnevno, i to čim planirate trudnoću, jer je klinički dokazano da folna kiselina u obliku folata smanjuje rizik od oštećenja neuralne cijevi.

Svaka tableta dodatka prehrani PreMama duo osigurava 400 mikrograma folne kiseline u obliku folata.